środa, 12 kwietnia 2017

Wiosna, wiosna, wiosna...

Wiosna, wiosna.... wonna i radosna. Ulubiona, wyczekana i inspirująca.
Zastanawiałam się się co jeszcze oprócz konwalii i fiołków, o tej porze roku, zachwyca mnie najbardziej.
Jabłonie, kwitnące jabłonie...... jabłoniowe sady strojne w miliony kwiatuszków zwiewnych, delikatnych niemal eterycznych. 
Stworzyłam sobie namiastkę takiego sadu w domu i teraz mogę cieszyć oczy 
tym cudnym widokiem kiedy tylko przyjdzie mi na to ochota.
Foamiranowe kwiaty przymocowałam do drewnianych mini klamerek i przypięłam na brzozowych gałązkach. Zdobią sezonową dekorację wiszącą pomiędzy salonikiem i wejściem do kuchni. 







Z artykułów dostępnych w naszym sklepie użyłam:




Z okazji zbliżających się Świąt życzę Wam radości, spełnienia i wielu, wielu craftowych pomysłow.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz